IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies). Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă ești de acord cu acest lucru atunci poți [x] închide acest avertisment.

Tue 11/20/2014

Top technologii care transforma fabrica High Tech

Fabrica High Tech este o condiție fundamentală pentru competitivitatea fabricilor acum și în viitor. Cu peste 900 miliarde pierderi din producție identificate la nivel internațional (conform IDC Manufacturing Insights), cu provocări continue ale lanțului de furnizori, cu creșterea continuă a prețului la materii prime și energie, reducerea costurilor operaționale este o condiție sine qua non pentru orice companie producătoare.

Iar provocările nu se opresc aici. Controlul proceselor din producție este dificil, complianța cu cerințele legislative și de calitate tot mai complexe, nevoia de trasabilitate a materiilor prime și a produselor finite, nevoia de eficiență și viteză, cicluri lungi de producție, volatilitatea cererii și lipsa de vizibilitate și control a proceselor sunt doar câteva din imperativele trecerii la Fabrica High Tech.

Descarca white paper

Pentru mai multe informatii pe aceasta tema, puteti lua legatura cu

Cristina Dima, Marketing Director, Smart ID la telefon: 0742 090 747 sau pe email cristina.dima @ smartid.ro

Romeo Iacob, Managing Director, Smart ID la telefon: 0725 265 396 sau pe email romeo.iacob @ smartid.ro



Fri 11/14/2014

WMS sau un alt sistem de gestiune?

Pe piaţa din România sunt puţine soluţii WMS mature fiecare având plusurile şi minusurile ei. Un business atipic va obţine mtotdeauna rezultate mai bune prin implementarea unei soluţii personalizate, fn timp ce un business clasic va avea nevoie de o soluţie testată care să acopere toate cerinţele unui furnizor de servicii logistice. Despre modul în care pot fi adaptate în mod corect soluţiile IT la specificul afacerii, am aflat mai multe de la Romeo lacob, Managing Partner Smart ID.

Chiar dacă multi afirmă că au un e WMS, de cele mai multe ori există o confuzie majoră intre modulul de warehouse management existent in sistemele informatice ERP, care oferă functionalitati limitate (majoritatea sistemelor ERP au un modul de WMS) si o solutie de automatizare a processor logistice (WMS) - care oferă o complexitate si o vizibilitate in timp real asupra tuturor operatiunilor din depozite, a tinut să precizeze Romeo lacob.

Descarca white paper

Pentru mai multe informatii pe aceasta tema, puteti lua legatura cu

Cristina Dima, Marketing Director, Smart ID la telefon: 0742 090 747 sau pe email cristina.dima @ smartid.ro

Romeo Iacob, Managing Director, Smart ID la telefon: 0725 265 396 sau pe email romeo.iacob @ smartid.ro



Tue 7/17/2012

Ce influenteaza viitoarele experiente in retail?

O privire asupra schimbarilor din industrie si asupra solutiilor care influenteaza viitorul retailului

In urma cu 10 ani retailul se baza pe dezvoltarea relatiei cu clientii. Atunci cand un client intra intr-un magazin un angajat il intampina personal si incerca sa il ajute sa gaseasca produsul dorit. Clientii aveau incredere in angajat pentru ca stiau ca detinea cele mai actualizate informatii in legatura cu noile produse de pe raft. Cu timpul insa, abordarea personalizata s-a pierdut si clientii nu mai sunt atat de loiali vanzatorului. Retailerii se bazeaza pe imbunatatirea experientei clientilor in magazine dar iau in considerare, in acelasi timp, ca cei care intra in magazinele lor au si alte optiuni de achizitie, ca pot cumpara un produs oriunde si oricand doresc, uneori chiar fara a fi nevoie sa intre intr-un magazin.

Retailerii trebuie sa anticipeze comportamentul clientilor indiferent daca acestia isi incep calatoria achizitiei pe un site, o retea sociala sau chiar din parcarea magazinului. Retailerii trebuie sa gaseasca o modalitate atragatoare, personalizata pentru a reinvia legatura dintre vanzator si brandul lor. Este destul de complex si confuz. Dar in acelasi timp furnizeaza oportunitati imense.

Descarca white paper

Pentru mai multe informatii pe aceasta tema, puteti lua legatura cu

Cristina Dima, Marketing Director, Smart ID la telefon: 0742 090 747 sau pe email cristina.dima @ smartid.ro

Romeo Iacob, Managing Director, Smart ID la telefon: 0725 265 396 sau pe email romeo.iacob @ smartid.ro


 

Fri 6/22/2012

Robustetea echipamentelor:

Cum stiti ca terminalul dumneavoastra va face fata mediului dur de lucru?

Dotarea lucrătorilor mobili de pe teren cu dispozitive mobile creează numeroase oportunităţi pentru a îmbunătăţi eficienţa şi productivitatea afacerii. Dar este important pentru companii să ia în considerare robusteţea acestor dispozitive mobile atunci cand iau in calcul implementarea in medii mobile. Trebuie nu numai ca aceste dispozitive să poată să susţină diverse aplicatii, ele trebuie să reziste, de asemenea, provocărilor fizice inerente mediilor dificile de lucru.

Dispozitivele mobile trebuie să poata suporta şocurile, căderile, vibraţiile, praful, apa, şi temperaturile extreme care însoţesc condiţiile dure cu care se confruntă majoritatea lucrătorilor de pe teren. Dar, diferitele aplicatii si medii necesita dispozitive cu grade diferite de robusteţe de aceea este important pentru companii sa nu aleaga pur şi simplu terminaul cel mai robust pentru operaţiunile lor. De ce ar trebui cheltuiți bani în plus pentru un dispozitiv mobil conceput pentru a rezista la înghet atunci când muncitorii nu vor lucra niciodata într-un astfel de mediu? Pe de alta parte, a nu lua în vedere un dispozitiv rezistent la inghet - pentru care o anume aplicaţie a fost special concepută, poate duce la o rată mare de eşec a dispozitivului şi se poate dovedi chiar o soluție mai costisitoare pe termen lung. Prin urmare, companiile trebuie să ia în considerare caracteristicile mediului de lucru şi caracteristicile aplicaţiilor şi abia apoi să aleagă aparatul cel mai potrivit pentru nevoile lor.


Descarca white paper


Pentru mai multe informatii pe aceasta tema, puteti lua legatura cu

Cristina Dima, Marketing Director, Smart ID la telefon: 0742 090 747 sau pe email cristina.dima @ smartid.ro

Romeo Iacob, Managing Director, Smart ID la telefon: 0725 265 396 sau pe email romeo.iacob @ smartid.ro

 

 

Fri 6/15/2012

Beneficiile imprimarii mobile in activitatile din depozite

Pentru a menţine acurateţea şi eficienţa în depozite şi centrele de distribuţie, codurile de bare şi sistemele de identificarea prin frecvenţă radio (RFID) sunt indispensabile. Companiile pot spori aceste beneficii prin utilizarea imprimantelor mobile pentru a tipării şi ataşa codul de bare şi etichete RFID la punctul de depozitare. Completarea codului de bare şi operaţiunile de imprimare RFID cu imprimante mobile poate reduce erorile operatorului, eficientizează operaţiile asociate cu etichetarea în locaţii incomode şi elimină costurile asociate cu corectarea erorilor.

Utilizând imprimantele mobile se elimină distanţa pe care lucrătorii o parcurg pentru a ridica etichetele, poate creste productivitatea oferind deseori un randament al investiţiei (ROI - Return On Investment) complet în mai puţin de un an atunci când sunt folosite în depozite, centre de distribuţie şi în alte medii industriale. ROI este puternic pentru acele locatii unde exista soluții cu reţele wireless, deoarece o investiţie relativ mică, în imprimantele mobile creează noi modalităţi pentru a creşte eficienţa, a reduce erorile operatorului şi a echilibra investiţiile în infrastructura wireless.


Descarca white paper


Pentru mai multe informatii pe aceasta tema, puteti lua legatura cu

Cristina Dima, Marketing Director, Smart ID la telefon: 0742 090 747 sau pe email cristina.dima @ smartid.ro

Romeo Iacob, Managing Director, Smart ID la telefon: 0725 265 396 sau pe email romeo.iacob @ smartid.ro

 

 

Wed 5/16/2012

Robust vs. Comercial:

De ce este important sa cunoasteti costul total de detinere al terminalelor mobile

Pentru a evalua obiectiv posibilitatea implementarii dispozitivelor portabile, este critic pentru o companie sa înţeleaga ramificaţiile alegerii unui dispozitiv. Ca în orice decizie de cumpărare, consumatorii efectueaza o analiză cost-beneficiu, cântărind opţiunile ulterioare, faţă de beneficiile referitoare la costul initial al dispozitivului. Costul ar trebui să fie măsurat pe intreaga durata de viata a produsului, de la achiziţie până la eliminarea acestuia, mai degrabă decât să fie evaluat într-un anumit moment în timp, în momentul achiziţiei de exemplu. Cu timpul, performanţele aparatului pot afecta grav performanţa generală a unei afaceri şi rentabilitatea investiţiei (ROI).

Organizaţiile de astăzi sunt în continuă schimbare şi adaptare, la fel și abilitatea acestora de a le oferi lucrătorilor cât mai multă libertate. Deciziile sunt luate în punctul de interacțiune deoarece există o cerere mai mare pentru soluţiile de comunicare wireless. Pe masură ce crește utilizarea terminalelor inteligente în cadrul întreprinderii şi în mediile comerciale, organizaţiile incearcă sa integreze mai multe aplicații specifice liniilor de business cu aceste dispozitive şi să le extindă funcţionalitățile. Deşi telefoanele inteligente sunt cele mai utilizate în back office-uri, companiile iau tot mai mult în considerare dezvoltarea de aplicații utile muncitorilor sau lucrătorilor din alte zone ale unei organizații.

În simularea realizată pentru acest white paper, terminalele robuste se dovedesc a fi semnificativ mai puţin costisitoare (cu aproximativ 32%) conform unui cost total de deținere calculat pe o perioada de 5 ani. Această constatare este susţinută de studiile Venture Development Corporation (VDC), din 2003 şi 2007, privind Costul Total de proprietate pentru unele modele care au supravietuit unei game largi de implementări in medii reale de lucru. VDC raportează ca acest cost total de proprietate a adus economii costuri anuale de până la 17% pentru aplicațiile destinate serviciilor în teren (field services) şi până la 32% în cadrul aplicatiilor implementate pentru terminalele robuste folosite în lanţul de aprovizionare (Supply Chain).

 

Descarca white paper

 

Pentru mai multe informatii pe aceasta tema, puteti lua legatura cu

Cristina Dima, Marketing Director, Smart ID la telefon: 0742 090 747 sau pe email cristina.dima @ smartid.ro

Romeo Iacob, Managing Director, Smart ID la telefon: 0725 265 396 sau pe email romeo.iacob @ smartid.ro

 

 

Thu 3/22/2012

Laptopuri sau statii de lucru montate in vehicule?

Atunci cand agentiile guvernamentale si de siguranta publica compara laptopurile cu statiile de lucru fixe iau in considerare cateva caracteristici specifice care sunt importante pentru acesti angajati din prima linie si alti useri de computere care lucreaza in domeniu. Cateva din cele mai importante zone de comparatie sunt:

• Design. Oricine a folosit un laptop intelege compromisurile de design necesare pentru a asigura portabilitatea. Tastatura este mai mica si mai greu de folosit decat tastaturile normale de pe statiile de lucru montate in vehicule. Tastele nu pot fi eliminate la un laptop asa cum se poate proceda cu o statie de lucru ¬ care pot fi transferate la indemana utilizatorului, eliminand astfel nevoia de a sta incomod in fata computerului.

Producatorii de laptopuri au redus aceste limitari si ofera adesea un design cu un display si taste care permit laptopului sa fie montat pe vehicule. Acest lucru functioneaza cu costul achizitionarii a doua tastaturi si a doua ecrane pentru fiecare vehicul – o cheltuiala semnificativa – dar care nu rezolva problema incalzirii, performantei etc.

• Performanta. Laptopurile trebuie sa contrabalanseze performanta cu portabilitatea – obiective aflate adesea in conflict. Componentele electronice au nevoie de spatiu, putere de consum, trebuie sa elimine caldura iar pentru a face laptopurile portabile sunt inghesuite in spatiul alocat.


Descarca white paper


Pentru mai multe informatii pe aceasta tema, puteti lua legatura cu

Cristina Dima, Marketing Director, Smart ID la telefon: 0742 090 747 sau pe email cristina.dima @ smartid.ro

Romeo Iacob, Managing Director, Smart ID la telefon: 0725 265 396 sau pe email romeo.iacob @ smartid.ro

 

Parteneri IDMag



Newsletter
Lăsați-ne emailul dvs. pentru a vă ține la curent cu promoțiile noastre

Vezi pe hartă

Din 13 recenzii, 88% au apreciat IDMag Vezi toate recenziile
visa-mastercard-maestro GeoTrust Viziteaza magazinul Idmag.ro pe ShopMania
www.price.ro - your shopping expert Membru Arilog www.softlead.ro
SMART B2B - Proiect Co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice” (POS CCE), AXA 3-332
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe co-finantate de UE va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.