IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies). Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă ești de acord cu acest lucru atunci poți [x] închide acest avertisment.

Smart ID Dynamics România își întărește poziția de leader în verticala de Retail
Parteneriatul cu NCR va aduce noi oportunități pentru 2018


Bucuresti, 4 decembrie 2017

Smart ID Dynamics România parteneriat cu NCR



Compania Smart ID Dynamics specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții end to end pentru automatizarea proceselor din Retail, Productie, Logistică, Distribuție și Utilități, anunță semnarea parteneriatului cu liderul mondial în soluții de POS (Point of Sales) hardware și software, NCR Corporation.

Astfel, portofoliul de soluții al Smart ID Dynamics, unul dintre furnizorii principali de soluții pentru digitalizarea proceselor de afaceri, se întregește pentru verticala de retail cu portofoliul de soluții de vânzare end to end hardware și software la punctul de vânzare.


„În mediul de business Retail există doar câteva companii care se remarcă prin implementarea soluțiilor privind digitalizarea, potențialul real de implementare nefiind încă atins. Aducem pe piața de Retail soluțiile NCR, deoarece credem în digitalizarea proceselor din această verticală, cu impact direct și rapid în reducerea costurilor, simplificarea proceselor, creșterea eficienței operaționale, experiențe noi de cumpărare pentru client, favorizând procesul decizional și implicit creșterea competitvității companiilor” – a declarat Romeo IACOB, Director General al companiei Smart ID Dynamics.


Experiența Smart ID în verticala de Retail pe proiectele de automatizare a proceselor și operațiilor din magazin, în vânzarea și implementarea de soluții software și echipamente hardware cu suport local pentru vendorii din portofoliu, precum și mentenanța remote sau on premises, garantează succesul colaborării cu NCR Corporation.

Echipa tehnică și comercială Smart ID este pregatită să asiste în procesul de presales, vânzare, implementare și suport, pentru întreg portofoliul de soluții NCR hardware și software, dedicat automatizării managementului activității de retail: sisteme all-in-one POS, imprimante fiscale, scannere la punctul de vânzare, sisteme Self-Checkout și soluții pentru self scanning sau mobile shopping, inclusiv zona de imprimante fiscale, conform noilor cerințe de jurnal electronic.



Despre NCR Corporation
NCR este marcă înregistrată NCR Corporation din Statele Unite, companie cu peste 30 mii angajati care își desfașoară activitatea în 180 de tari. Prin întreg portofoliul de soluții, NCR permite aproape 700 milioane de tranzacții zilnice în industria financiară, de retail, horeca și telecom. NCR este un brand revoluționar în industria de retail, ce ajută comercianții să interacționeze, să tranzacționeze și să se conecteze cu clienții prin tehnologii noi și revoluționare. Conform studiului internațional publicat de RBR, NCR Corporation ramâne liderul mondial pe soluții software de POS pentru industria de retail și hospitality și în 2017.

Despre Smart ID Dynamics
Smart ID Dynamics este o companie cu capital integral românesc, fondată în anul 2010 care a ajuns în 2016 la o cifră de afaceri de peste 10 mil euro și 65 angajați. Compania are un portofoliu de peste 3000 de clienți, peste 250 de proiecte software implementate și o flotă de peste 15 mii de echipamente în piată. Oferta Smart ID Dynamics înglobează produse software proprii, concentrate pe dezvoltări pentru digitalizarea și automatizarea proceselor industriale prin soluții de mobilitate enterprise, a operațiunilor logistice din cadrul depozitelor și magaziilor, trasabilitate, incident management, data collection, Industry 4.0 (Industrial IoT), inventarierea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar și furnizarea de servicii profesionale cu valoare adaugată.

Persoana de contact: Cristina Dima – Marketing Director
Mail: cristina.dima@smartid.ro
Tel: 0742.090.747






Smart ID Dynamics deschide un nou birou la Timisoara

Bucuresti, 19 iunie 2017

Premiu ZEBRA Technologies in 2016



Smart ID Dynamics a anunţat deschiderea unui nou birou la Timisoara, dedicat firmelor ce isi desfasoara activitatea in zona de vest a tarii, focusul nostru fiind companiile cu domeniu de activitate axat pe productie.

Noul birou va fi amplasat in zona centrala a orasului, pe Blvd Liviu Rebreanu nr 30, si va deservi clientii din judetele Caras Severin, Arad, Timisoara. In cadrul biroului, vor fi acoperite atat activitatile de consultanta cat si activitatea de service si mentenanta a echipamentelor de tip terminale mobile, scanere de coduri de bare, de la brandurile aflate in portofoliu: ZEBRA, Datalogic, TSD, Printronix, etc.

"Prin infiintarea biroului din Timisoara, Smart ID Dynamics doreste sa vina in intampinarea companiilor vestice cu solutiile de digitalizare a proceselor din productie. Anul acesta venim cu o noutate si deschidem biroul din Timisoara, prin care urmarim sa fim cat mai aproape de comunitatea oamenilor de afaceri. Avem incredere in potentialul acestei piete si ne dorim sa oferim cele mai bune servicii pentru clientii din aceeste zone" a declarat Daniel Boangiu, Managing Partner al Smart ID Dynamics.

Prin deschiderea acestui birou, reteaua Smart ID Dynamics ajunge sa acopere intreg teritoriul Romaniei.

Persoana de contact: Cristina Dima – Marketing Director
Mail: cristina.dima@smartid.ro
Tel: 0742.090.747






Smart ID Dynamics: premiu de la ZEBRA Technologies, pentru cea mai mare creștere înregistrată în 2016 “Overall Business Growth 2016”

Bucuresti, 12 iunie 2017

Echipa Smart ID Dynamics a primit cea mai înaltă recunoaștere internațională oferită de ZEBRA Technologies – distincția Overall Business Growth, în urma vânzărilor de echipamente și solutii ZEBRA, înregistrate în 2016.

Smart ID Dynamics a livrat către clienții săi echipamente și soluții ZEBRA de peste 5 mil EUR, numai în 2016.

"Felicitări pentru distincția “Overall Business Growth 2016” și pentru succesul înregistrat! Vă mulțumim pentru angajamentul echipei și pentru colaborarea incredibilă pe care o avem cu compania Smart ID" a declarat Dagmara Kotlarska, Field Marketing Manager, EMEA East.

Premiul a fost acordat în cadrul evenimentului anual de premiere, organizat de ZEBRA în acest an la Varșovia.

Premiu ZEBRA Technologies in 2016



Persoana de contact: Cristina Dima – Marketing Director
Mail: cristina.dima@smartid.ro
Tel: 0742.090.747






Echipamentele din portofoliul www.idmag.ro pot fi finantate in sistem de inchiriere Smart ID Dynamics a devenit partener GRENKE Romania

Bucuresti, 27 iulie 2016

SMART ID GRENKE


Incepand cu luna iulie, clientii Smart ID pot beneficia de inchirierea echipamentelor din portofoliul www.idmag.ro, prin intermediul GRENKE Romania.

Scopul GRENKE este sa ofere suport companiilor mici si mijlocii. Prin intermediul GRENKE companiile vor putea sa inchirieze echipamentele de care au nevoie, in loc sa le achizitioneze si sa blocheze astfel importante resurse de capital.

„Solutiile de finantare introduse pe piata romaneasca de catre Grenke ne pot ajuta sa finalizam tranzactii care nu pot fi incheiate din cauza lipsei capitalului necesar noilor investitii. Preconizam un trend ascendant al businessului, bazat pe analiza in timp foarte scurt a dosarelor si pe termenul de plata redus de la predarea documentelor catre Grenke”, a declarat Romeo Iacob, Managing Partner al Smart ID Dynamics.

Smart ID Dynamics a incheiat acest parteneriat dupa ce a analizat avantajele reale ale inchirierii pe termen mediu, de care pot beneficia clientii sai: - Protejarea lichiditatilor
Inchirierea protejeaza capitalul firmei si nu afecteaza bonitatea in relatiile cu bancile.

- Simplificarea procesului de bugetare
Inchirierea de echipamente IT ofera avantaje financiare, sumele mari de bani nefiind blocate in achizitii directe. Chiriile sunt constante in Euro pe toata perioada contractului, oferind o baza solida pentru planificarea financiara.

- Investitii mai mari si mai devreme in tehnologie noua
Dezvoltarea afacerii cere de cele mai multe ori cea mai noua tehnologie, ceea ce insemna ca investitia continua in tehnologie IT este vitala pentru a asigura bunul mers al companiei. Inchirierea prin GRENKE ofera chirii lunare minime ce vor permite investitia in echipamente IT de generatie noua, de fiecare data cand se semnaleaza o nevoie, oferind astfel un avantaj competitiv.

- Ofera flexibilitate
GRENKE ofera optiunea de schimbare a echipamentelor putand tine astfel pasul cu viteza de schimbare a tehnologiei. In cazul in care echipamentele inchiriate sunt depasite de echipamente mai rapide, mai bune, sau pur si simplu de echipamente mai eficiente din punct de vedere energetic, acestea pot fi inlocuite conform prevederilor din contractul existent, in multe cazuri chiar fara cresterea chiriilor.

„Reprezentanta GRENKE este pe piata din Romania incepand cu 2007, insa ultimii ani au insemnat incheierea unor parteneriate ce consolideaza pozitia acesteia si asigura accesibilitatea serviciilor noastre unui numar tot mai mare de companii. Colaborarea cu Smart ID Dynamics este un alt pas inainte ce va aduce beneficii multiple ambelor parti implicate. Satisfactia mea, in calitate de Managing Director al acestei divizii, este aceea ca am observat o deschidere tot mai mare din partea mediului de afaceri si mai multa incredere in modelul de business GRENKE. Multe companii s-au convins deja de avantajele finantarii cu GRENKE, fiind povestile de succes cu care noi ne mandrim.” a adaugat Liviu Banulescu, Managing Director al Grenke Renting Romania.

Persoana de contact: Cristina Dima – Marketing Director
Mail: cristina.dima@smartid.ro
Tel: 0742.090.747






Smart ID Dynamics – singurul Premier Partner Panasonic Toughbook din Romania

Bucuresti, 23 mai 2016

Premier Partner Panasonic Toughbook



Compania Smart ID Dynamics isi intareste pozitia de leader pe piata solutiilor de mobilitate, devenind singurul Premier Partner Panasonic in Romania.

In cadrul acestui partneriat, Smart ID si Panasonic vor lucra in stransa legatura pentru a oferi cele mai bune produse rugged, printre care binecunoscutele CF-31 si CF-53 rugged Toughbook precum si ultimele terminale portabile fully-rugged Panasonic Toughpad FZ-N1 (cu sistem de operare Android® Lollipop, constuit pentru a rezista unor cazaturi de pana la 6 picioare sau unei ploi torentiale, putand fi utilizat chiar cu manusi) si FZ-F1 (terminal portabil all-in-one) – cu ultimul sistem de operare Windows 10 IoT si sistem de securitate enterprise-grade, manevrabil si nativ ce permite conectare IoT.

“Avem deja o relatie stabila cu Panasonic, iar acest acord extinde capacitatile noastre comune de a oferi intreprinderilor accesul la produse inovatoare, menite sa le ajute in procesele de automatizare a afacerilor precum si in cresterea productivitatii," a declarat Daniel Boangiu, Managing Partner Smart ID Dynamics. „Putem spune ca anul 2015 a fost pentru noi anul Panasonic Toughbook / Toughpad, proiectele dezvoltate pe aceste echipamente ducand la consolidarea statutului companiei Smart ID Dynamics pe nisa produselor rugged din Romania si Moldova”.

Statutul de Premier Partner inseamna ca putem oferi clientilor nostri ultimele tehnologii disponibile si servicii mai bune, membrii echipei Smart ID Dynamics fiind in mod special instruiti, devenind in acest fel experti in Panasonic Toughbook. In calitate de experti Toughbook instruiti , echipa noastra detine knowhow-ul si experienta necesare pentru a analiza nevoile de afaceri ale clientilor si de a oferi recomandari eficiente si fiabile de produs.

Despre Smart ID Dynamics: Smart ID este o companie cu capital integral romanesc, o societate pe actiuni, fondata in anul 2010 de catre Daniel Bongiu si Romeo Iacob, ce au o experienta cumulata de peste 12 ani in industrie. Inca de la infiintare, compania a avut ca directie principala zona de automatizare si dezvoltarea solutiilor de mobilitate enterprise, data collection, Industrial IOT si furnizarea de servicii profesionale cu valoare adaugata. Suntem o companie de nisa, care si-a pastrat focusul pe directiile strategice stabilite inca de la infiintare, iar proiectele realizate si rezultatele obtinute in ultimii ani ne-au ajutat sa devenim liderul pietei AIDC (auto id & data collection). Oferta Smart ID inglobeaza produse software proprii, realizate pe o platforma foarte flexibila, care ne ajuta sa automatizam procesele din Productie, Retail, Logistica, Distributie, Utilitati, Servicii etc.; produse hardware de la cei mai importanti vendori de tehnologie; servicii profesionale si consultanta de business puse in valoare de cea mai experimentata echipa din piata.

Persoana de contact: Cristina Dima – Marketing Director
Mail: cristina.dima@smartid.ro
Tel: 0742.090.747






Peste 49 milioane de lei - cifra de afaceri inregistrata de Smart ID Dynamics in 2015

Bucuresti, 18 mai 2016

SmartID



Compania Smart ID Dynamics S.A., cel mai important furnizor de servicii si solutii de mobilitate enterprise (terminale mobile , PDA si tablete rugged) si automatizari industriale, solutii bazate pe tehnologia codurilor de bare si rfid, a inregistrat in 2015 o crestere a cifrei de afaceri cu 200%, ajungand la peste 49 milioane lei, in acelasi timp marcand o crestere a profitului de peste 300%.

Compania Smart ID Dynamics a inregistrat in anul 2015 o cifra de afaceri de 49,3 milioane lei cu un profit net de 4 milioane lei, in crestere fata de anul 2014, cand a fost realizata o cifra de afaceri de app 23.7 milioane lei si un profit net de 1.25 milioane lei.

Rezultatele bune realizate in 2015 vin ca o confirmare a strategiei de dezvoltare a companiei, cu focus principal pe furnizarea de servicii si solutii la un nivel ridicat de profesionalism, pentru automatizarea proceselor de business, prin introducerea solutiilor mobile de tip enterprise in procesele core business, industrial IoT si automatizari industriale, solutii care ajuta partenerii nostri de business sa isi creasca afacerile.

„Indicatorii financiari inregistrati de Smart ID pe parcursul anului 2015 au fost sustinuti atat de extinderea ofertei companiei in zona solutiilor privind automatizarea liniilor de productie, bazate pe Industrial IoT, sau a solutiilor customizate oferite verticalelor Logistica, Retail si Distributie, cresterea numarului de clienti, cat si din extinderea portofoliului de produse, prin incheierea unor parteneriate strategice, dintre care amintim acum doar Panasonic Toughbook, Soti si Microsoft” declara Daniel Boangiu, Managing Partner Smart ID Dynamics.

„Peste 90% din cifra noastra de afaceri este realizata cu companii private romanesti si multinationale, care au avut anul trecut investitii importante in retehnologizare, extinderi ale liniilor de productie si proiecte importante pe zona de mobilitate si automatizari industriale. Am reusit anul trecut sa crestem numarul de clienti noi cu un procent de 30%, am extins colaborarea cu clientii existenti pe solutiile deja implementate si pe furnizarea de servicii profesionale cu valoarea adaugata”, a mai adaugat Daniel Boangiu.

Dintre cele mai importante realizari ale Smart ID Dynamics pentru anul 2015 amintim doar consolidarea statutului companiei Smart ID Dynamics pe nisa echipamentelor mobile si industrial rugged, cresterea echipei de Sales si Presales din cadrul birourilor din Bucuresti, Craiova si Timisoara, cresterea echipei de dezvoltare software, dezvoltarea competentelor tehnice prin certificarile obtinute, precum si cresterea numarului de echipamente și soluții vandute. Un pas important in evolutia companiei il reprezinta parteneriatul strategic semnat anul trecut cu Microsoft pe zona de cloud, parteneriat care ne ajuta sa trecem solutiile de mobilitate enterprise dezvoltate in cloud. Solutiile oferite au fost concentrate pe verticalele Utilitati, Productie, Transport si Logistica , Curierat si Retail.

Pentru verticala Retail au fost oferite solutii privind automtizarea proceselor in magazine, solutii de inventariere, verificarea si tiparirea etichetelor la raft cu ajutorul echipamentelor mobile, solutii pentru managementul echipamentelor mobile de la distanta – terminale mobile, telefoane si imprimante mobile, precum si solutii privind trasabilitatea produselor, pentru inregistrarea in format electronic a fluxului, incepand de la materia prima și continuand cu semifabricatele pana la produsul final, avand la baza tehnologia codurilor de bare.

Pentru verticalele Curierat si Logistica au fost realizate solutii de transport al coletelor, ce constau in preluarea si manipularea coletelor in zona de procesare, solutii de track & trace pentru managementul activitatii de curierat, am implementat solutii POD (proof of delivery) si solutii de warehouse management pentru automatizarea proceselor logistice.

A fost de asemenea extinsa expertiza companiei catre verticala Productie, cu precadere Productie Food si Productie Automotive, unde au fost oferite solutii Shop Floor pentru integrarea proceselor operationale (monitorizarea producției, managementul incidentelor și a procesului de mentenanța a echipamentelor și utilajelor de producție) si solutii pentru adaugarea posturilor de detectie a corpurilor straine folosind echipamente de inspecție vizuala (vision).

Anul 2015 a adus companiei Smart ID si recunasterea de „Best Solution Partner” din partea ZEBRA Technolgies, liderul mondial pe zona de echipamente si solutii de mobilitate enterprise, acest premiu fiind acordat in baza loialitatii si a eforturilor continue de a oferi solutii care rezolva problemele clientilor, pe baza unor performante de crestere clar definite si pentru cifrele de afaceri generate cu ZEBRA Technologies in Romania si Moldova.

Despre Smart ID Dynamics S.A.: Smart ID este o companie cu capital integral romanesc, o societate pe actiuni, fondata in anul 2010 de catre Daniel Bongiu si Romeo Iacob, ce au o experienta cumulata de peste 15 ani in industrie. Inca de la infiintare, compania a avut ca directie principala zona de automatizare si dezvoltare a solutiilor de mobilitate enterprise, data collection, Industrial IOT si furnizarea de servicii profesionale cu valoare adaugata. Oferta Smart ID inglobeaza produse software proprii, realizate pe o platforma foarte flexibila, care ne ajuta sa automatizam procesele din Productie, Retail, Logistica, Distributie, Utilitati, Servicii etc.; produse hardware de la cei mai importanti vendori de tehnologie; servicii profesionale si consultanta de business puse in valoare de cea mai experimentata echipa din piata.

Persoana de contact: Cristina Dima – Marketing Director
Mail: cristina.dima@smartid.ro
Tel: 0742.090.747






Smart ID Dynamics – Partener la evenimentul Automotive Logistics Summit

Bucuresti, 01 martie 2016

Smart ID Dynamics a participat, in calitate de Partener, la evenimentul Automotive Logistics Summit, eveniment dedicat logisticii din industria automotive

Evenimentul a fost organizat de revista Intermodal & Logistic in parteneriat cu Arilog, Asociatia Romana de Logistica si a avut loc pe 25 februarie, la Camera De Comert, Industrie si Agricultura Timisoara, in intervalul orar: 9:00 – 16:00. Scopul evenimentului a fost acela de a facilita intalnirile “one to one” intre factorii de decizie din industrie, dar si sa ofere un continut de calitate, tematici atractive si exemple de bune practici.

Smart ID este o companie cu capital integral romanesc, ce are ca directie principala zona de automatizare industriala si dezvoltarea solutiilor de mobilitate enterprise, data collection, Industrial IOT si furnizarea de servicii profesionale cu valoare adaugata.

Oferta Smart ID inglobeaza produse software proprii, realizate pe o platforma foarte flexibila, care ne ajuta sa automatizam procesele din Productie, Retail, Logistica, Distributie, Utilitati, Servicii etc.; produse hardware de la cei mai importanti vendori de tehnologie; servicii profesionale si consultanta de business puse in valoare de cea mai experimentata echipa din piata.

Automotive Logistics Summit - 1       Automotive Logistics Summit - 2       Automotive Logistics Summit - 3

Le multumim tuturor participantilor ce au fost alaturi de noi la acest eveniment pentru oportunitatile de a discuta despre ultimele trenduri in logistica din industria automotive si despre solutiile noastre inovative de eficientizare a activitatii.










Smart ID Dynamics are placerea de a va invita sa participati la Automotive Logistic Summit, ce are loc in data de 25 februarie, la Centrul de Afaceri Timișoara, Sala Europa – Bd Eroilor de la Tisa nr. 22, Timișoara

Evenimentul se desfasoara in intervalul orar 09.00 - 16.00

In cadrul panelului de discutii "Saltul de la industria 2.0 la 4.0" dl Daniel Boangiu, Managing Partner al Smart ID Dynamics va sustine prezentarea “Aplicarea practica a conceptului IoT 4.0”. De asemenea, in cadrul expozitiei, vizitand standul nostru veti putea avea acces la cele mai noi echipamente lansate de catre partenerii de tehnologie. Va asteptam!






Smart ID Dynamics – Zebra’s „Best Solutions Partner” in Romania

Bucuresti, 11 noiembrie 2015



Bucuresti, 11 noiembrie 2015 - Smart ID Dynamics, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii inteligente pentru automatizarea proceselor de afaceri si solutii bazate pe Industrial IoT, a fost recent desemnat “Best Solutions Partner” pentru anul 2015, in Romania, de catre ZEBRA Technologies.

titlul “Best Solutions Partner 2015 – Romania” a fost anuntat în cadrul conferintei anuale a partenerilor ZEBRA.

Premiul se acorda pe baza loialitatii si a eforturilor continue de a oferi solutii care rezolva problemele clientilor, pe baza unor performante de crestere clar definite, pentru cifrele de afaceri generate cu ZEBRA Technologies in Romania si Moldova.

Smart ID Dynamics este dedicat clientilor sai si le ofera acestora cele mai bune solutii si servicii, personalizate in functie de tipul afacerii.

“Este o onoare sa primim distinctia „Best Solutions Partner 2015” acordata de ZEBRA Technologies, dovedind astfel ca Smart ID Dynamics joaca un rol important in succesul inregistrat de ZEBRA in Romania. Suntem foarte mandri de aceasta realizare intrucat distinctia reflecta direct eforturile si implicarea echipei Smart ID de a spori succesul afacerilor clientilor nostri.

Am reusit să construim cea mai puternica si specializata echipa ZEBRA din Romania, ce deserveste un numar mare de clienti din Romania si Republica Moldova.” a declarat Daniel Boangiu, Managing Partner al Smart ID Dynamics.

Despre Smart ID: Suntem de mai bine de 5 ani alături de afaceri românești și regionale, cu soluții informatice care răspund prompt nevoilor de business. Avem un portofoliu complex de soluții perfect integrabile care se adresează unor arii mari din industrie, cu focus pe: Retail, Distribuție, Transport&Logistică, Producție, Utilități și Energie.






Noua serie de imprimante mobile de etichete Zebra ZQ500

Bucuresti, 3 iulie 2015


Noua serie de imprimante mobile din seria Zebra ZQ500 se regaseste in portofoliul de produse Smart ID Dynamics

Bucuresti, 3 iulie 2015 - Prin noua serie de imprimante de etichete ZQ500, Zebra introduce pe piata un nou concept de inalta calitate, creat special pentru a oferi mobilitate oricarui business si eficienta maxima in conditii de lucru dificile.

Modelele de imprimante mobile din seria ZQ500 au dimensiuni mici, sunt usoare, dar si foarte rezistente, fiind create dupa un design militar patentat. Acest design robust si ergonomic este rezistent la lovituri puternice, caderi multiple de la inaltime, temperaturi extreme, iar standardul IP54 confera protectie impotriva prafului si a stropirii.

Modelele din serie ofera posibilitatea imprimarii dual-side (pe ambele fete ale hartiei), iar dimensiunea rolei de hartie este reglabila in functie de nevoile utilizatorului, putand fi si mai ingusta decat latimea maxima de printare stabilita de producator: 72 mm pentru ZQ510 si 104 mm pentru ZQ520.

Astfel, noile modele de imprimante mobile Zebra ZQ500 isi gasesc aplicabilitatea in cele mai diverse domenii de activitate: transporturi si logistica, productie, depozite, institutii de stat. Imprimantele mobile de etichete din seria Zebra ZQ500 pot fi achizitionate direct de pe site-ul www.idmag.ro.

Despre Smart ID - Smart ID Dynamics este specialistul în soluții de mobilitate enterprise care integrează cele mai noi tehnologii în domeniul automatizarii proceselor de business, RFID, achiziții de date, coduri de bare cu aplicații software de business inovatoare.

Portofoliul de soluții Smart ID este destinat în principal industriilor de producție, logistică, curierat, retail, utilități, sănătate, administrație publică și acoperă, pe lângă echipamente și accesorii hardware de la cei mai renumiți producători de tehnologie la nivel internațional în domeniul auto ID și aplicații software pentru trasabilitate produse, automatizarea proceselor de vânzări, service, managementul depozitelor, optimizarea și planificarea resurselor, optimizarea și planificarea rutelor, inventariere, etichetare produse, controlul accesului etc.

Pentru mai multe detalii privind compania Smart ID Dynamics sau produsele aflate in portofoliul acesteia, puteti scrie la Cristina.dima@smartid.ro, Cristina Dima – Marketing Director.

 

Parteneri IDMag



Newsletter
Lăsați-ne emailul dvs. pentru a vă ține la curent cu promoțiile noastre

Vezi pe hartă

Din 13 recenzii, 88% au apreciat IDMag Vezi toate recenziile
visa-mastercard-maestro GeoTrust Viziteaza magazinul Idmag.ro pe ShopMania
www.price.ro - your shopping expert Membru Arilog www.softlead.ro
SMART B2B - Proiect Co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice” (POS CCE), AXA 3-332
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe co-finantate de UE va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.