IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies). Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă ești de acord cu acest lucru atunci poți [x] închide acest avertisment.

SmartID.Inventory



 

1.Cea mai avantajoasa aplicatie mobila pentru colectarea datelor

2.Creste acuratea si eficienta procesului de inventariere stocuri

3.Include un terminal mobil Motorola MC2180

Formular Cerere Oferta Software







Capturi din aplicatie



Smart.Inventory Standard

SmartID.Inventory Standard este o solutie de automatizare a procesului de inventariere a activelor prin utilizarea terminalelor mobile echipate cu tehnologie de scanare coduri de bare.
Cu Smart.Inventory puteti urmarii si imbunatatii vizibilitatea intregului proces de inventariere intr-un singur sistem, gestiona eficient activele organizatiei, solutia fiind destinata atat companiilor mari (numar mare de active), cat si mici.

Solutia este modulara si bilingva (RO - ENG) fiind compusa din urmatoarele module:
● Modul BackOffice (BO) - sistemul centralizat de management si gestionare a activelor, cu rol de server de aplicatie;
● Modul FrontOffice (FO) - aplicatia software de inventariere pe terminalele mobile;

Proces inventariere

In functie de domeniul de activitate si necesitatiile clientului sunt posibile 2 proceduri de realizare a inventarului:
1. Identificare active
- se genereaza un cod unic de identificare pentru fiecare activ din baza de date.
- se tiparesc etichetele cu codurile de bare pentru active.
- operatorul va avea obligativitatea de a identifica pe teren activele si sa lipeasca eticheta autocolanta cu codul de bare aferenta pe acestea.
- va efectua inventarierea prin scanarea etichetelor cu coduri de bare.
- va avea posibilitatea actualizarii datelor aferente activelor si ulterior exportarea datelor catre BO.

2. Alocare coduri de bare
- se genereaza coduri unice – empty/blank (fara informatie asociata).
- listei de coduri generate i se va atribui un operator.
- se tiparesc toate etichetele pentru codurile de bare generate.
- operatorul va lipii etichetele pe active in ordinea dorita.
- va scana codurile de bare si va avea posibilitatea de a ii aloca o denumire de activ, un S/N, etc.
- va putea exporta datele catre BO si astfel in BO codurile de bare generate anterior ca fiind empty/blank vor avea date asociate ca urmare a inventarierii.

Beneficii

● reduce costurile operationale si timpul alocat inventarierii.
● asigura securitatea datelor.
● arhitectura sistemului permite vizualizarea datelor in timp real.
● creste acuratetea inventarului si reduce erorile umane prin automatizarea procesului.
● rapoarte detaliate cu situatia activelor.

Suport

● L-V - interval orar 09:00-18:00
● Timp de raspuns next business day

BackOffice (BO)

Import fisier .xls/.csv produs de client cu urmatoarele campuri format text:

Fisier Active Fisier Angajati Fisier Locatie
denumire activ Nume denumire locatie
Tip activ Prenume Punct de lucru / Camera
Serial Number Marca Cod identificare locatie
Cantitate Departament
Responsabil/Marca
Cod Identificare locatie


Se poate integra cu alt sistem din infrastructura clientului prin accesarea servicii web sau baza de date (Microsoft SQL). Pe baza webservice-ului datele pot fi transmise in format JSON, care va contine ca parametrii Locatie, Angajati si Active, astfel se pot prelua informatiile de interes intre BackOffice-ul Smart.Inventory si sistemul dorit.

Lista atribute:

Parametru Locatie Parametru Angajati Parametru Active
denumire locatie Nume denumire activ
Punct de lucru / Camera Prenume Tip activ
Cod identificare locatie Marca Serial Number
Departament Cantitate
Responsabil/Marca
Cod Identificare locatie


● Import-export fisiere aplicatie terminal mobil (FrontOffice) - conexiune exclusiv online (WiFi sau date mobile), transferul va fi bidirectional.
● Acces BO din web-browser
● Editare nomenclatoare: Active, Coduri de bare, Responsabili (Angajati), denumire active, Locatii, Stari active.
● Tip activ: Mijloace Fixe (MF) si Obiecte de inventar (OI).
● Generare coduri unice (posibilitate adaugare prefix-sufix) si tiparire coduri de bare 1D/2D.
● Tiparire eticheta autocolanta cu urmatorele informatii: cod de bare activ, denumire activ, denumire companie, S/N – in limita a 25 caractere camp.
● Creare lista inventar careia ii va fi atribuita un singur operator. Aceasta va cuprinde urmatoarele informatii: Nr/Data decizie, Data incepere inventar, Data sfarsit inventar.
● Filtre Creare lista de inventar disponibile: Locatie, Responsabil/Operator, MF/OI.
● Export lista inventar creata catre FO.
● Import lista inventar cu activele prelucrate din FO.
● Raport active inventariate, plusuri-minusuri, stare active, locatie, responsabil.
● Management utilizatori/operatori si drepturi acces - BO si FO.
● Licentiere utilizator/IMEI.

FrontOffice (FO)

● Logare user si parola.
● Selectare lista de inventar.
● Scanare/Introducere manuala a locatiei.
● Scanare cod de bare 1D/2D.
● Campuri afisate pe interfata in forma de activ: denumire activ, Tip activ, Cod de bare, Nr. Inventar, Responsabil, Departament, Serial Number, Cantitate, Stare activ, Locatie.
● Salvare si export lista de inventar catre BackOffice.

Licente aplicatie

● *Licenta client BO
● Licenta client FO
● Licenta server (in cazul in care sunt >4 clienti BO)

* ● Licente concurente.
** ● Pachetul Smart.Inventory Standard contine solutia software, manualul de utilizare + servicii de instalare, configurare si testare efectuate remote.
*** ● Conexiunea si transferul datelor intre aplicatia BackOffice si FrontOffice se va realiza exclusiv online (Conexiune TCP/IP intre BO si FO).
**** ● Training si deploy - 1 man/day on site.

I. Server aplicatie (BO)

a. =<20000 active
● Procesor desktop – 1 x Intel I5/I7 @ 2.8/3.5Ghz
● Ram - 8/16Gb
● HDD/SSD - 160GB
● Network - 100/1000 Mbs
● SO - Windows 7/8/10 Pro
● DB - Microsoft SQL Server 2012/2014/2016 Express Edition

b. >20000 active
● Procesor server - 1 x Intel Xeon @2.4GHz, 4 cores
● SO - Windows Server 2012/2016 Std Edition

II. Terminale mobile (FO)

● Zebra TC20, TC51/56.
● SO - Android > 5.0.
● Conexiune - 3G / WLAN.

III. Imprimanta etichete

● Imprimanta cu ZPL.
● Comunicatii: USB 2.0, RS-232 Serial, 10/100 Ethernet, WLAN, Bluetooth 2.1.
● Dimensiuni etichete autocolante: 50 x 25 / 30 mm

Resurse

Testimoniale


 

Parteneri IDMag



Newsletter
Lăsați-ne emailul dvs. pentru a vă ține la curent cu promoțiile noastre

Vezi pe hartă

Din 13 recenzii, 88% au apreciat IDMag Vezi toate recenziile
visa-mastercard-maestro GeoTrust Viziteaza magazinul Idmag.ro pe ShopMania
[http://www.price.ro%20-%20your%20shopping%20expert]www.price.ro - your shopping expert Membru Arilog www.softlead.ro
SMART B2B - Proiect Co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice” (POS CCE), AXA 3-332
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe co-finantate de UE va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.