IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies). Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă ești de acord cu acest lucru atunci poți [x] închide acest avertisment.

SmartID.Proof of Delivery



 

1.Reduce costurile operationale si accelereaza incasarile

2.Optimizeaza livrarile si reduce erorile aferente emiterii facturilor

3.Asigura complianta cu reglementarile in vigoare

Formular Cerere Oferta Software







Capturi din aplicatie



SmartID.Proof of Delivery (POD) - Livrare fara probleme. Automatizeaza procesul de livrare marfa in teren

SmartID.POD este o solutie care automatizeaza complet procesele de livrare marfa – de la livrarea marfurilor, la gestionarea problemelor si pana la asigurarea documentatiei necesare livrarii in teren. Solutia foloseste cele mai avansate tehnologii de captura date coduri de bare, RFID, GPS etc pentru fluidizarea operatiunilor si vizibilitatea operatiunilor.



SmartID.PODeste folosita in prezent de clientii nostri din retail si distributie si transporturi si logistica, este scalabila, matura si poate fi adaptata oricarui tip de afacere – indiferent de volumul de livrari si numarul de utilizatori necesari. Aplicatia poate functiona fie independent fie integrata cu orice aplicatie ERP existenta in acest moment in piata.

SmartID.PODasigura documentatia necesara in procesul de livrare marfa - documentatie soferi, printare documente insotitoare marfa. Aplicatia asigura dovada livrarii marfurilor sau serviciilor - capteaza semnaturi, informatii, coduri de bare si coduri RFID, fotografii, informatii referitoare la inspectii vehicule, urmarire GPS.

Iti recomandam solutia SmartID.Proof of Delivery daca:

● Nu te-ai imprietenit cu birocratia si hartogaraia in teren
● Ai nevoie de o mai buna vizibilitate a proceselor pentru eficientizare costurilor in teren
● Intentionezi sa urmaresti livrarile in timp real si sa accelerezi procesele
● Inregistrezi erori de procesare a comenzilor si vrei sa cresti acuratetea inregistrarilor
● Intentionezi sa cresti livrarile cu cel putin 10% si simultan si incasarile
● Planifici automatizarea operatiunilor si ai nevoie de o solutie de procesare a informatiilor din livare marfa

Care sunt avantajele acestei solutii?

● Solutie cu functionalitati complete pentru automatizarea proceselor de livrare in teren, dezvoltata pe o platforma puternica
● Include mai multe module functionale
● Poate functiona de sine statator sau integrata cu orice aplicatie ERP
● Matura, scalabila, adaptata oricui tip de afacere
● Creste capacitatea de livrare printr-o vizibilitate mai mare a resurselor
● Platforma intuitiva, usor de folosit, nu necesita training intensiv
● Genereaza multiple rapoarte – diferente, livrari, activitati etc.
● Ofera acces la cele mai bune practici la nivel international
● Este sustinuta de o echipa cu peste 10 ani de experienta in automatizari
● Furnizeaza un singur punct de contact pentru servicii integrate - economie de costuri si timp record de raspuns la solicitari

Functionalitati de baza:

● Vizualizare informatii clienti si istoric livrari
● Coordoneaza livrarile zilnice si sorteaza dupa status, clienti, marfa
● Permite scanarea marfurilor pentru acuratetea livrarilor
● Printeaza rapid documente insotitoare marfa, servicii
● Rezolva instant discrepantele intre livrare si facturare
● Permite customizarea documentatiei si a informatiilor aferente livrarilor de marfa in teren
● Permite scanarea de semnaturi cu ajutorul echipamentelor mobile si dovada livrarii
● Permite vizualizarea locatiilor de livrare si a livrarilor efectuate in cursul unei perioade de timp
● Permite notificari si alerte referitoare la intarzieri, livrari esuate, etc
● Ofera multiple raportari in functie de raportari, livrare, activitati realizate

Modulule:

Recomandari Software

Recomandari Hardware

Computerul mobil Zebra MC45 « click pentru pagina produsului - este o modalitate avantajoasa de a oferi angajatilor din teren acces in timp real la informatiile de care au nevoie pentru a-si realiza taskurile – chiar la locul potrivit – prevenind astfel pierderea vanzarilor si a clientilor. MC45 va ofera un mix corect de caracteristici si un echipament compact cu un design robust care se pliaza pe bugetul dvs. Angajatii obtin un echipament care poate fi folosit cu o singura mana, elegant, care poate fi usor controlat, impreuna cu functionalitatile, durabilitatea si securitatea necesara organizatiei.

● ergonomie de top in industrie
● durabilitate in teren
● conectivitate wireless de interior-exterior
● servicii GPS cu acoperire mare
● extinderea functionalitatilor cu o familie completa de accesorii
● mai multe functionalitati pentru camera photo
● cea mai buna baterie
● suport incorporat pentru aplicatii OS


Imprimanta Zebra iMZ320 « click pentru pagina produsului - are un design foarte elegant si este ideala pentru aplicatiile in care utilizatorul are nevoie de o imprimanta mobila pentru perioade indelungate, in medii in care interactioneaza zilnic cu clientii.

● robustete si fiabilitate
● performante hardware superioare
● baterie pentru o viata mai lunga
● posibilitati multiple de conectare

Resurse

Testimoniale


 

Parteneri IDMag



Newsletter
Lăsați-ne emailul dvs. pentru a vă ține la curent cu promoțiile noastre

Vezi pe hartă


visa-mastercard-maestro GeoTrust Viziteaza magazinul Idmag.ro pe ShopMania
www.price.ro - your shopping expert Membru Arilog www.softlead.ro
SMART B2B - Proiect Co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice” (POS CCE), AXA 3-332
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe co-finantate de UE va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.