IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies). Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă ești de acord cu acest lucru atunci poți [x] închide acest avertisment.

SmartID.Direct Store Delivery



 

1.Permite cresterea numarului si volumului de vanzari cu peste 46%

2.Reduce costurile de vanzare, transport, livrare, stocuri, promovare etc cu peste 19%

3.Automatizeaza fortele mobile din teren

Formular Cerere Oferta Software







Capturi din aplicatie



SmartID.Direct Store Delivery (livrare directa in magazine)

Iti simplifici businessul, iti dezvolti operatiunile si iti elimini pierderile cu o aplicatie de ultima generatie.

SmartID. Direct Store Delivery
este o aplicatie software care automatizeaza si eficientizeaza operatiunile de livrare directa in magazine. Solutia este special dezvoltata pentru companii din logistica si productie care si-au dezvoltat un canal de vanzari si distributie propriu.

SmartID.Direct Store Delivery automatizeaza procesele de pregatire si executie a rutelor - de la planificarea vizitelor, optimizarea incarcarilor, managementul clientilor, managementul fortelor mobile din teren, incasari in teren, stocuri (inclusiv din camioane), reaprovizionare etc si pana la emitere facturi, merchandizing etc).

Iti recomandam solutia SmartID.Direct Store Delivery daca:

    • Doriti sa obtineti economii de costuri prin automatizarea principalelor procese de livrare
    • Doriti sa optimizati portofoliul de produse ofertate pentru maximizarea veniturilor si eficientei
    • Intentionati sa accelerati procesul de incasare facturi si cresterea marjelor
    • Dotati fortele mobile cu tehnologii avansate de preluare si prelucrare volume mari de date
    • Complexitatea cerintelor legislative impune complianta cu noile cerinte de trasabilitate
    • Va aflati in process de reengineering a operatiunilor de livrare directa in magazine si doriti sa cresteti productivitatea si eficienta

De ce ai avea nevoie de o astfel de solutie?

• Simplifica operatiunile, integreaza procesele si automatizeaza fortele mobile din teren
• Acopera toate operatiunile aferente modelului de business – livrare directa in magazine
• Poate fi instalata si configurata cu usurinta – se integreaza cu o multitudine de aplicatii back-office, front-office si Mobil
• Poate standardiza procesele indiferent de client, formatul magazinelor sau canalul de distributie
• Geografic, nu are limite in implementare
• Ai acces la cele mai bune practici la nivel international si o echipa flexibila cu peste 10 ani de experienta in automatizari
• Iti oferim un singur punct de contact pentru servicii integrate – pentru economii de costuri si timp record de raspuns la solicitari

Functionalitati de baza

• Planificarea si organizarea vizitelor in magazine
• Managementul clientilor si al fortelor mobile din teren
• Verificarea preturilor, promotiilor discounturilor, stocurilor
• Crearea comenzilor de vanzare, returilor, documentelor aferente produselor distruse/alterate etc.
• Verificarea comenzilor anterioare si istoricul acestora cu clientii
• Verificarea retururilor, procesarii comenzilor si chitantelor chiar in magazin
• Controlul cash-ului si stocurilor din camioane pentru a minimiza pierderile aferente rutelor
• Accesarea preturilor si discounturilor in functie de clienti, canal, segment
• Printarea si trimiterea prin email a facturilor, stocurilor si documentelor
• Confirmarea incarcarilor si managementul acestora
• Captura semnaturi
• Automatizarea, pregatirea si executia rutelor
• Accesarea de analize in timp real referitoare la vanzari, obiective, vizite

Module de baza

• Modul Optimizare Vizite
• Modul Facturare
• Modul Stocuri

Module suplimentare:

• Modul Merchandising
• Modul CashCollection
• Modul Proof of Delivery

 

Parteneri IDMag



Newsletter
Lăsați-ne emailul dvs. pentru a vă ține la curent cu promoțiile noastre

Vezi pe hartă


visa-mastercard-maestro GeoTrust Viziteaza magazinul Idmag.ro pe ShopMania
www.price.ro - your shopping expert Membru Arilog www.softlead.ro
SMART B2B - Proiect Co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice” (POS CCE), AXA 3-332
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe co-finantate de UE va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.