IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies). Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă ești de acord cu acest lucru atunci poți [x] închide acest avertisment.

SmartID.Cash Collection



 

1.Gestioneaza fluxul de preluare comenzi, printare facturi, chitante – incasari in teren

2.Fluidizeaza fluxul de numerar si balanta zilnica de incasari si plati

3.Foloseste o platforma puternica, scalabila, flexibila

Formular Cerere Oferta Software







Capturi din aplicatie



SmartID.Cash Collection - Automatizeaza si eficientizeaza procesele mobile de incasare cash in teren

Smart.CashCollection este o aplicatie dezvoltata pentru a gestiona intregul ciclu de livrare facturi – incasari in teren. Solutia se adreseaza companiilor cu forte mobile aflate pe teren care doresc sa isi optimizeze procesul de colectare a sumelor aferente facturilor emise sau restante, in timpul specificat in documentatiile financiare – distributie, telecomunicatii, utilitati (gaze, electricitate, salubrizare etc).

Iti recomandam solutia SmartID. CashCollection daca:

● Cauti o soluție completă care automatizeaza complet procesele de incasare a facturilor
● Nu te-ai imprietenit cu birocratia, procesele bazate pe hartie, si activitatile neproductive
● Ai deja un cashflow in scadere si doresti un control strict al sumelor de incasat de la clienti
● Colectarea cash-ului aferent facturilor restante trebuie directionata catre responsabilii zonali pentru o eficientizare a activitatilor
● Ai nevoie de acces in timp real si raportari pentru facturile restante
● Crezi ca imbunatatirea relatiilor cu clientii este o prioritate

De ce sa cumperi SMART.CashCollection?

● Platforma special dezvoltatata pentru automatizarea activitatilor de contabilitate financiara, fiscalitate, gestiune HR, CRM, MRP, WMS, etc
● Este o aplicatie puternica, scalabila, matura, flexibila
● Poate functiona fie cu un singur utilizator (versiune monopost) sau cu o retea locala cu zeci si sute de utilizatori simultani (versiune de retea, enterprise)
● Se interfateaza cu orice solutie de ERP existenta in acest moment pe piata
● Asigura transferul de date in timp real intre terminalele mobile si baza de date a solutiei
● Comunica in teren cu toate achipamentele mobile – laptop, tableta, radio, PDA, imprimante mobile
● Ofera acces la cele mai bune practici la nivel international
● O echipa cu peste 10 ani de experienta in automatizari pentru mobilitate enterprise si industrial sustine zeci de implementari in domeniu

Functionalitati de baza:

● Automatizeaza complet activitatea fortelor mobile din teren prin acces in timp real la informatii din sistemele back office – clienti, locatii, articole, producatori
● Gestioneaza fluxuri de lucru – preluare comenzi, printare facturi, chitante etc
● Ofera raportari complexe – istoric clienti, stocuri, borderou de incasari, rapoarte de productivitate pentru fiecare angajat in parte, total facturi de incasat vs facturi incasate, istoric plati client
● Faciliteaza introducerea datelor referitoare la discutiile cu clientii in timp real
● Urmareste activitatea angajatilor din teren - setare date limita de plata si date de revenire cu telefon sau vizita personala pentru incasarea restantelor
● Permite alocarea facturile restante pe regiuni si responsabili


Modul Front Office:

Functioneaza pe terminale mobile care indeplinesc toate cerintele specifice incasarilor din teren

Modul Office Smart Cash:

Cu ajutorul acestui modul pot fi monitorizate datele procesate de catre operatori si se pot realiza raportari specifice de 4 – 6 rapoarte, in formatul dorit, referitoare la activitatile desfasurate de utilizatorii mobili (ce/cate activitati au desfasurat, ora de executare a activitatilor, etc) si la informatiile captate/introduse in sistem (incasari, clienti vizitati, raport borderou). Se poate realiza borderoul de incasari.

Modul Mobile SmartCash:

Cu ajutorul acestui modul sunt confirmate facturile livrate si inregistrarile incasarilor efectuate. Fiecare angajat mobil se autentifica cu cod de utilizator si parola sau cu codul de bare de pe legitimatie. Pot fi vizualizate urmatoarele informatii - cod client, nume client, adresa client, soldul clientului, data chitantei, numarul chitantei (serie unica pe companie, definita in aplicatie), valoarea tuturor facturilor, valoarea achitata (va fi implicit valoarea tuturor facturilor etc), stornare, plus informatii tabelare existente in facturi - data facturii, numar factura, valoare factura, rest de plata. Aplicatia permite inregistrarea unor sume mai mari de plata, sub forma de avans, afisarea facturilor de penalitati si incasarea acestora, stornarea chitantelor si operarea de incasari in cazurile in care nu pot fi citite codurile de bare de pe facturi sau in cazul in care facturile pentru un client nu sunt disponibile.

Modul Sincronizare date:

Cu ajutorul acestui modul pot fi descarcate datele procesate pe terminalul mobil, pot fi actualizate datele existente pe terminalul mobil cu datele noi de pe server. Sincronizarea se va putea face in mod automat, la intervalul stabilit prin intermediul fisierului de configurare, sau la cerere. Sincronizarile pot fi realizate si automat. In acest caz, nu va fi posibila comanda unei sincronizari manuale. Sistemul va notifica automat utilizatorul ca exista o sincronizare in desfasurare.

Modul clienti:

Gestioneaza baza de date de client - cod client, nume client, adresa client, canton / zona client. Pot fi realizate cautari si se pot seta filtere de cautare in functie de codul clientului, nume, adresa client, canton / zona client. O inregistrare va fi considerata ca indeplineste criteriul de cautare daca va contine, oriunde in campul respectiv, sirul de caractere introduse in filtru.

Modul rapoarte:

Aplicatia furnizeaza rapoarte referitoare la - Raport casa: totalul incasarilor din ziua respectiva, pana la momentul generarii raportului, rapoarte referitoare la productivitatea fiecarui angajat, total facturi de incasat vs facturi incasate, istoric plati client astfel incat sa puteti determina intervalul mediu de plata etc.

Recomandari Software

Recomandari Hardware

Imprimanta Zebra ZQ520 « click pentru pagina produsului - face parte din seria de imprimante Zebra ZQ500 , fiind una dintre cele mai eficiente solutii de imprimare pentru fortele mobile in teren. Este o imprimanta mobila ideala pentru imprimarea chitantelor si facturilor in afara biroului.

● mica, usoara si performanta
● rezistenta pentru folosire in teren
● conectare usoara cu orice tip de terminal care foloseste Apple iOS, Android, Windows Mobile sau BlackBerry


Zebra Symbol TC70 « click pentru pagina produsului - ofera o serie de functionalitati care transforma Android-ul dintr-un sistem de operare (SO) destinat consumatorilor persoane fizice intr-un veritabil SO de tip enterprise permitand managementul dispozitivului, securitate de clasa enterprise si suport pentru capabilitati de captura date.

● robust si pregatit pentru a fi folosit zilnic in mediul enterprise
● flexibilitate maxima pentru captura date si un ecran dual mode cu touch panel
● captura date de ultima generatie
● functionalitati audio complete pentru un nou nivel de flexibilitate
● familie de accesorii robuste, perfect adaptate TC70 pentru a face fata in mediul enterprise

Resurse

Testimoniale


 

Parteneri IDMag



Newsletter
Lăsați-ne emailul dvs. pentru a vă ține la curent cu promoțiile noastre

Vezi pe hartă


visa-mastercard-maestro GeoTrust Viziteaza magazinul Idmag.ro pe ShopMania
www.price.ro - your shopping expert Membru Arilog www.softlead.ro
SMART B2B - Proiect Co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice” (POS CCE), AXA 3-332
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe co-finantate de UE va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.