IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies). Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă ești de acord cu acest lucru atunci poți [x] închide acest avertisment.

SmartID.WorkForce



 

1.Automatizeaza atat activitatea angajatilor din back office cat si fortele mobile din teren

2.Include functionalitati avansate de datamining

3.Integrare cu cele mai avansate aplicatii enterprise ERP, CRM, BPM, GIS

Formular Cerere Oferta Software







Capturi din aplicatie



SmartID.WorkForce - Echipe mobile. Taskuri si rezultate in timp real

SmartID.Workforce este o soluţie completa care automatizeaza atat activitatea angajatilor din back-office cat si fortele mobile din teren. Aplicatia acopera complet procesele companiilor din utilitati de la creare si monitorizare, comenzi, planificare, managementul taskurilor, echipelor proprii si a subcontractorilor, managementul echipamentelor, managementul rutelor, managementul activelor activitati in teren, raportari etc. si transmite in timp real catre back office datele din teren.



SmartID.Workforce este o aplicatie dezvoltata pentru a acoperi atat activitatea companiilor cat si sucursalelor si punctelor de lucru. Poate fi folosita pentru automatizarea tehnicienilor, auditorilor si inspectorilor, personalului de intretinere, securitate, service si reparatii.

Iti recomandam solutia SmartID.Workforce daca:

● Nu ai reusit sa te imprietenesti cu birocratia si documentatia in format hartie
● Intentionezi sa reduci costurile dar nu ai vizibilitate asupra operatiunilor
● Ai nevoie de acces in timp real la analize complexe privind indicatorii cheie de performanta in teren
● Planificarea activitatii are o importanta majora si ai nevoie de un calendar de planificare global pana la cele mai mici detalii
● Compania ta are nevoie de o imbunatatire a ciclului de viata al activelor si infrastructurii
● Coordonarea situatiilor de urgenta nu este eficienta – ai nevoie de o replanificare a echipelor din teren in functie de rute, proximitate, activitati deja programate, alte urgente
● Schimbarile la nivel global in legislatie va impun respectarea unor noi reglementari in vigoare
● Schimbarea obiceiurilor de consum ale clientilor tai necesita schimbari la nivelul coordonarii echipelor din teren.

De ce ai avea nevoie de o solutie de management al fortelor de munca din teren?

● Cresti vizibilitatea operationala
● Disponibilitatea informatiei faciliteaza executii rapide si eficiente ale taskurilor. Un angajat cu acces instant la informatii e.g. programari executie, instructiuni de navigare, disponibilitate inventar etc este mai productiv si realizeaza mai multe taskuri intr-un timp mult mai scurt
● Poti optimiza foarte usor orice tip de resurse
● Poti cordona incidentele pana la cele mai mici detalii
● Elimini erorile provenite din introducerea manuala a datelor
● Salvezi timp eliminana activitatile neproductive, reducand timpul alocat rezolvarii taskurilor din teren
● Eviti revenirile si reduce costurile generate de intarzieri, combustibil, inventar etc.

Functionalitati:

● Monitorizeaza activitatile din teren – km parcursi, interventii, program de lucru, cele mai productive echipe si intervale de timp, permite planificarea rutelor si prioritizarea interventiilor
● Automatizeaza taskurile individuale si de echipa, planificare pe mai multe zile – evidentiaza taskurile interdependente si urmareste finalizarea acestora
● Este special dezvoltata pentru a acoperi procese cu cicluri mari de executie
● Permite configurarea regulilor de business
● Monitorizeaza exceptiile, procedurile si alertele de inspectie
● Coordoneaza o arie larga de operatiuni - urgente, conformitati, inspectii, intretineri, reparatii, sau cu ciclu lung – proiecte care necesita mai multe zile de lucru, activitati multiple, echipe diversificate de muncitori
● Permite transmiterea de instructiuni de lucru si informatii referitoare la active, timpul alocat transportului, efectuarii ordinelor, materialele folosite, activitatile efectuale, intreruperile, incidentele

Modulul Planificare:

Acopera intregul proces de management al ordinelor de lucru de la preluare ordine , cerinte materiale, echipamente necesare si alocare timp pana la abilitati necesare in teren, optimizare program de lucru si planificare resurse. Cu ajutorul acestui modul forta de lucru din teren poate accesa informatii istorice referitoare la activitatile efectuate in trecut, previziuni si tendinte etc. Acest modul sustine o arie larga de operatiuni in teren indiferent de tipul de ordine de lucru fie ele cu ciclu scurt – urgente, conformitati, inspectii, intretineri, reparatii, sau cu ciclu lung – proiecte care necesita mai multe zile de lucru, activitati multiple, echipe diversificate de muncitori.

Modulul Executie:

Asigura colaborarea dintre echipele din back office si echipele din teren. Cu ajutorul echipamentelor mobile echipele din teren preiau informatiile din back office direct pe terminalele mobile – activitati, ordine de lucru in timp real. Modulul elimina complet hartogaria automatizand intregul proces administrativ din teren. Cu ajutorul acestui modul echipele din teren se asigura ca respecta planificarea. Instructiunile de lucru si informatiile referitoare la active, timpul alocat transportului, efectuarii ordinelor, materialele folosite, activitatile efectuale, intreruperile, incidentele sau perioadele de nefunctionare a echipamentelor toate sunt inregistrate cu ajutorul echipamentelor mobile.

Modulul de Monitorizare:

Este un modul destinat managerilor organizatiei. Aplicatia poate calcula si afisa informatii istorice si operationale critice cu ajutorul unor funcţionalităţi avansate de data mining, raportare avansata si tablouri de bord destinate tuturor managerilor din organizatie.

Modulul Infrastructura:

Din acest modul puteti implementa, configura, integra si updata solutia. Puteti realiza managementul intregului parc de echipamente aflate in teren, indiferent de brandul acestora si de functionalitati. SMART.Workforce este o aplicatie scalabila, un instrument integrat de management al fortei de munca din teren, care se integreaza cu cele mai avansate aplicatii enterprise ERP, CRM, BPM, GIS etc.

Modul DataCollection in Utilitati:

● Documenteaza procesele pana la nivel de “proof of delivery/execution”
● Automatizeaza colectarea datelor din teren si imbunatateste acuratetea datelor – indecsi, coordinate GPS etc si documenteaza procesele cu fotografii ale echipamentelor din teren, exceptiile de la reguli
● Se integreaza cu cititoare de coduri de bare si valideaza informatiile colectate si intervalele de timp – e.g. citire date, inspectii etc.
● Faciliteaza coordonarea taskurilor din teren – de la citire informatii pana la inspectii, reparatii etc.
● Permite userilor sa evidentieze exceptiile care nu le permit sa colecteze date (indecsi, etc)
● Informatiile pot fi stocate fie local pe dispozitiv sau sincronizate cu ajutorul unui cradle/Wi-Fi/3G connection
● Datele sincronizate pot fi corectate de ofiterii din backoffice
● Coordoneaza useri, provideri, agenti, unitati allocate etc
● Ofera acces in timp real la raportari de management, sustinute de functionalitati avansate de data mining
● Permite integrare cu sistemele ERP

Recomandari Software

Recomandari Hardware

Resurse

Testimoniale


 

Parteneri IDMag



Newsletter
Lăsați-ne emailul dvs. pentru a vă ține la curent cu promoțiile noastre

Vezi pe hartă

Din 13 recenzii, 88% au apreciat IDMag Vezi toate recenziile
visa-mastercard-maestro GeoTrust Viziteaza magazinul Idmag.ro pe ShopMania
www.price.ro - your shopping expert Membru Arilog www.softlead.ro
SMART B2B - Proiect Co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice” (POS CCE), AXA 3-332
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe co-finantate de UE va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.