SmartID.Stock1.Creste vizibilitatea stocurilor si a indicatorilor cheie de performanta 2.Reduce stocurile in excess si controleaza stocurile de siguranta 3.Reduce costurile si raporteaza detaliat structura acestora Capturi din aplicatia de stocuri depozite SmartID.Stock![]() ![]() ![]() ![]() Pentru stocuri care fac “click” iti oferim o solutie pentru automatizarea operatiunilor si simplificarea proceselorSmartID.Stock este o aplicatie pentru managementul avansat al stocurilor, dezvoltata special pentru companiile care doresc sa isi integreze si sa isi optimizeze operatiunile unui depozit sau activitatile magaziilor de materiale, materii prime si produse finite din cadrul facilitatilor de productie sau centrelor de distributie. • Dispunerea produselor pe locatii de depozitare • Transferul produselor intre gestiuni • Realizarea de produse compuse (Kit-uri) • Evidenta stocurilor si a retururilor • Inventarierea produselor • Livrarea produselor catre client SmartID.STOCK este dezvoltata pentru a creste odata cu dezvoltarea operatiunilor tale din depozite, centre de distributie sau unitati de productie. O putem configura conform cerintelor tale unice si o putem integra cu orice aplicatie ERP pentru importul/exportul datelor. Iti recomandam solutia SmartID.STOCK daca:
• Performanta este principalul tau obiectiv – ai nevoie de informatii corecte, in timp real, despre stocuri – cantitati totale dar si cantitati pe unitati, loturi, date de expirare, culori, marimi, locatii • Pentru eficientizarea operatiunilor ai nevoie de un control strict al costurilor • Controlul de care ai nevoie trebuie sa acopere fiecare etapa din ciclul de viata al unui produs • Ai in vedere dezvoltarea unor noi linii de business • Ai nevoie sa treci intr-o etapa superioara de automatizarea a stocurilor De ce ai avea nevoie de o solutie de management al stocurilor:• Ofera cel mai bun echilibru intre costuri si funtionalitati• Imbunatateste productivitatea si reduce timpul de planificare cu 60% - 80% • Iti ofera abilitati noi – poti controla si reduce cheltuielile de reaprovizionare cu 15% • Reduce timpul de expediere a produselor in depozit cu cel putin 35% • In functie de automatizarile implementate imbunatateste productivitatea cu 5% - 10% • Reduce stocurile in excess si optimizeaza stocurile de siguranta • Poate fi instala si configurata cu usurinta si pot fi adaugate module noi pe masura ce evolueaza business-ul tau • Ai acces la cele mai bune practici la nivel international si o echipa cu peste 10 ani de experienta in automatizari • Iti oferim un singur punct de contact pentru servicii integrate - economie de costuri si timp record de raspuns la solicitari Functionalitati de baza• Gestionarea Regulilor de business• Interfata Personalizata • Managementul Resurselor • Interfata multilimba • Structura arborescenta de locatii • Control acces si securitatea datelor • Numar nelimitat de unitati de ambalare • Multiple unitati de masura • Server de comunicatii cu echipamentele mobile • Modul pentru managementul tiparirii de etichete • Interfata cu sisteme informatice externe Module de bazaBack Office (BO) - instalat pe server/statia de lucru (PC)
• Operatiuni principale: receptie, put-away, transfer, inventariere, livrare • Administrare: setari de securitate sistem, parametrii utilizare, drepturi de acces, tiparire etichete, configurare import/export date • Nomenclatoare: articole, preturi, producatori, unitati de masura, persoane, locatii, clienti, echipamente • Achizitii si Documente specifice: documente furnizor, documente interne, registre informatie, registre acumulare • Rapoarte: rapoarte de inventar standard si particularizate • Import/Export date - procesare din/catre ERP
• Setari: autentificare, setari de sistem • Alocare persoane pe operatiuni • Procesarea informatiei se efectueaza prin scanarea codurilor de bare si utilizarea tastaturii terminalului mobil • Operatiuni cu produse prin serial number • Comunicatie on-line cu Back Office | ||