IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies). Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă ești de acord cu acest lucru atunci poți [x] închide acest avertisment.

SmartID.Stock



 

1.Creste vizibilitatea stocurilor si a indicatorilor cheie de performanta

2.Reduce stocurile in excess si controleaza stocurile de siguranta

3.Reduce costurile si raporteaza detaliat structura acestora

Formular Cerere Oferta Software







Capturi din aplicatia de stocuri depozite SmartID.Stock

aplicatia de stocuri depozite SmartID.Stock


Pentru stocuri care fac “click” iti oferim o solutie pentru automatizarea operatiunilor si simplificarea proceselor

SmartID.Stock este o aplicatie pentru managementul avansat al stocurilor, dezvoltata special pentru companiile care doresc sa isi integreze si sa isi optimizeze operatiunile unui depozit sau activitatile magaziilor de materiale, materii prime si produse finite din cadrul facilitatilor de productie sau centrelor de distributie.

Gestioneaza fluxul urmatoarelor operatii logistice:

• Receptia marfiurilor de la furnizor
• Dispunerea produselor pe locatii de depozitare
• Transferul produselor intre gestiuni
• Realizarea de produse compuse (Kit-uri)
• Evidenta stocurilor si a retururilor
• Inventarierea produselor
• Livrarea produselor catre client

SmartID.STOCK este dezvoltata pentru a creste odata cu dezvoltarea operatiunilor tale din depozite, centre de distributie sau unitati de productie. O putem configura conform cerintelor tale unice si o putem integra cu orice aplicatie ERP pentru importul/exportul datelor.

Iti recomandam solutia SmartID.STOCK daca:

    • Ai nevoie de o solutie care sa iti overa vizibilitate completa, in timp real – furnizori, stocuri, performanta shopfloor/depozit de materiale/centru de distribuitie
    • Performanta este principalul tau obiectiv – ai nevoie de informatii corecte, in timp real, despre stocuri – cantitati totale dar si cantitati pe unitati, loturi, date de expirare, culori, marimi, locatii
    • Pentru eficientizarea operatiunilor ai nevoie de un control strict al costurilor
    • Controlul de care ai nevoie trebuie sa acopere fiecare etapa din ciclul de viata al unui produs
    • Ai in vedere dezvoltarea unor noi linii de business
    • Ai nevoie sa treci intr-o etapa superioara de automatizarea a stocurilor

De ce ai avea nevoie de o solutie de management al stocurilor:

• Ofera cel mai bun echilibru intre costuri si funtionalitati
• Imbunatateste productivitatea si reduce timpul de planificare cu 60% - 80%
• Iti ofera abilitati noi – poti controla si reduce cheltuielile de reaprovizionare cu 15%
• Reduce timpul de expediere a produselor in depozit cu cel putin 35%
• In functie de automatizarile implementate imbunatateste productivitatea cu 5% - 10%
• Reduce stocurile in excess si optimizeaza stocurile de siguranta
• Poate fi instala si configurata cu usurinta si pot fi adaugate module noi pe masura ce evolueaza business-ul tau
• Ai acces la cele mai bune practici la nivel international si o echipa cu peste 10 ani de experienta in automatizari
• Iti oferim un singur punct de contact pentru servicii integrate - economie de costuri si timp record de raspuns la solicitari

Functionalitati de baza

• Gestionarea Regulilor de business
• Interfata Personalizata
• Managementul Resurselor
• Interfata multilimba
• Structura arborescenta de locatii
• Control acces si securitatea datelor
• Numar nelimitat de unitati de ambalare
• Multiple unitati de masura
• Server de comunicatii cu echipamentele mobile
• Modul pentru managementul tiparirii de etichete
• Interfata cu sisteme informatice externe

Module de baza

Back Office (BO) - instalat pe server/statia de lucru (PC)
    • Aplicatia este dezvoltata pe platforma software specifica a Smart ID
    • Operatiuni principale: receptie, put-away, transfer, inventariere, livrare
    • Administrare: setari de securitate sistem, parametrii utilizare, drepturi de acces, tiparire etichete, configurare import/export date
    • Nomenclatoare: articole, preturi, producatori, unitati de masura, persoane, locatii, clienti, echipamente
    • Achizitii si Documente specifice: documente furnizor, documente interne, registre informatie, registre acumulare
    • Rapoarte: rapoarte de inventar standard si particularizate
    • Import/Export date - procesare din/catre ERP

Front Office (FO) - instalat pe terminalul mobil
    • Operatiuni principale: receptive, put-away, transfer, inventariere, livrare
    • Setari: autentificare, setari de sistem
    • Alocare persoane pe operatiuni
    • Procesarea informatiei se efectueaza prin scanarea codurilor de bare si utilizarea tastaturii terminalului mobil
    • Operatiuni cu produse prin serial number
    • Comunicatie on-line cu Back Office

 

Parteneri IDMag



Newsletter
Lăsați-ne emailul dvs. pentru a vă ține la curent cu promoțiile noastre

Vezi pe hartă

Din 13 recenzii, 88% au apreciat IDMag Vezi toate recenziile
visa-mastercard-maestro GeoTrust Viziteaza magazinul Idmag.ro pe ShopMania
www.price.ro - your shopping expert Membru Arilog www.softlead.ro
SMART B2B - Proiect Co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Programul Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice” (POS CCE), AXA 3-332
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe co-finantate de UE va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.